
وزیر بهداشت تاکید کرد: حاضر نیستیم آموزش علوم پزشکی را با وزارت علوم ادغام کنیم و نمی توانیم به عقب برگردیم و در سیاست های سلامت ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری نیز در خصوص ارتقای آموزش پزشکی تاکیدات فراوانی شده است. وی اظهار داشت: با سهمیه های جدید برای دانشگاه های علوم پزشکی مخالفیم زیرا تفاوت زیادی در رتبه های درسی در یک کلاس ایجاد می شود و روش های دیگری هم برای احترام کردن وجود دارد البته م...
ادامه مطلب