بعد رفتنت
نه آغوش پنجره
اشتیاقی به صبح دارد
نه خلوت شب
میلی به ماه و ستاره
من مانده ام و پرده های آرام
این اتاق تیره و تارهای عنکبوت
اینجا احتمال زندگی کم است
برنــــــــــگرد!
#سارا_شاهدی
ما را در سایت نتورک: بر بچه های دزد جمع شدن مواظب باشین دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 14