گوش کن
جاده صدا می زند از دور قدمهای تو را
چشم تو زینت تاریکی نیست
پلکها را بتکان، کفش به پا کن و بیا
#سهراب_سپهری
+ یک نظر زیبا رو تو سایت کانون گذاشته بود (اونایی که امسال رشتههای خوب قبول شدن چه سراسری چه آزاد وقتی میرین دانشگاه و میشینین رو صندلی هاش یه یادی هم بکنین از آدمایی مثل من که با وجود تمام شرایط سخت و تو این سن و سال کار نیمه وقت و هزار و یک مشکل دیگه ، بازم دست از تلاش و درس خوندن برنداشتن اما با تموم تلاششون بازهم همون کارگر نیمه وقت باقی موندن.ما که نتونستیم دنیای خوبی بسازیم ولی شما تلاش کنین دنیای بهتری برای خودتون و دیگران بسازین...) کاملا درک میکنم ولی نهایت تلاش همیشه لذت بخشه.
خدایا ازت می خوام امشب هم من هم خانواده ام رو خوشحال کنی مخصوصا مامانم خیلی دوستت دارم و قولهام با تو یادم میمونه. التماس نگاه دوباره ی تو ...
ما را در سایت نتورک: بر بچه های دزد جمع شدن مواظب باشین دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 9