کاش الان بودی کنارم بعضی موقع ها با تو حرف میزنم و تو میشنوی و گاهی هم جواب میدهی!! زندگی بدون پدر واقعا سخته 15 ساله رفتی و من فقط از روی عکسا چهره ات را به یاد میاورم. اما خاطراتت همیشه پر بوده از مردانگی، استقامت و شجاعت ...
کاش بودی و بجای خاطراتت خودت را الگو قرار میدادم. سخت است حتی یک بار هم دهان برای گفتن نام "پدر" باز نشده باشد و الان انگار ناآشناترین کلمه دنیا برای من است کلمه ای که اکنون فقط توان نوشتن آن را دارم ...
کاش بودی پدر ...
ما را در سایت نتورک: بر بچه های دزد جمع شدن مواظب باشین دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 9