حتما خیری توش بوده که طارمی یک میلیارد دزدیده!

خرید بک لینک

طارمی پولی که هدایتی واسه فسخ قرارداد با باشگاه ترکیه ای رو داده گذاشته جیبش الان میاد میگه چهارماه محرومیت چیزی نیست دوسال سرباز بودم خیری بوده حتما!!!
باشگاهو دو تا پنجره نقل و انتقالاتی محروم کرد...آخر فصلم مثل سالهای قبل پامیشه میره یه تیم دیگه
این آقا اگه واقعا پرسپولیسی بود دو فصل هوادار و تیمو بازی نمیداد و واسه اومدن سر تمرین ناز کنه
راست میگه چهارماه بابت یه میلیاردی که گرفته چیزی نیست حتما حکمتی داشته !!!

نتورک: بر بچه های دزد جمع شدن مواظب باشین...

ما را در سایت نتورک: بر بچه های دزد جمع شدن مواظب باشین دنبال می‌کنید

برچسب: میلیارد, نویسنده: بازدید: 9 تاريخ: سه شنبه 18 مهر 1396 ساعت: 12:42

صفحه بندی